Star Wars The Old Republic

Forum poświęcone Star Wars The Old Republic oraz wszystkim innym rzeczom zwiazanym ze Star Wars !


#1 2008-10-29 23:08:21

DarthVader

Administrator

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 47
Punktów :   
WWW

Star Wars The Old Republic - krotki opis

Wydarzenia przedstawione w grze osadzone zostały w Złotych Latach Republiki – ponad 4000 lat przed tymi z pierwszego filmy Gwiezdne Wojny, gdy rycerzy Jedi oraz Sith było tysiące.

W Galaktyce nie przeminęły jeszcze ostatnie echa konfliktu z Mrocznymi Władcami, gdy rozpoczęła się walka pomiędzy Jedi i Sith.

W tej sytuacji, każdy twój ruch może zadecydować o przebiegu wielkiej galaktycznej wojny – i twojej przyszłości jako Jedi.
Plusy gry:

    * Oszołamiająca, pełna nieustającej akcji gra RPG
    * Twoja drużyna może składająca się nawet z 3 postaci różnych ras: ludzi, droidów, Twi’lek’ów, Wookiee’ch i innych
    * Dodatkowe mini-gry takie jak wyścigi śigaczy czy obsługa wieżyczki strzelniczej
    * Podróż przez dziesięć różnych światów (w tym kilka zupełnie nowych)
    * Wiele znanych miejsc: Tatooine, Korriban, Akademia Jedi na Dantooine czy Kashyyyk – świat Wookiee’ch
    * W wersji na konsole Xbox ukaże się jesienią tego roku, a na PC na początku 2003 roku.

Offline

 

#2 2008-10-29 23:09:56

DarthVader

Administrator

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 47
Punktów :   
WWW

Re: Star Wars The Old Republic - krotki opis

Relacja z pierwszej części konferencji na temat gry MMORPG  Star Wars The Old Republic



23:19
   

Pokazują filmik i właśnie zaprezentowali logo. Mówią o historii gier związanych ze światem Gwiezdnych Wojen. Kierownicy BioWare na ekranie.

23:20
   

Mówią o KotOR i KotOR 2

23:20
   

Prezentacja zmontowanego gameplay’a z w/w gier.

23:21
   

Mamy nadzieje powrócić do Knights of the Old Republik w wielkim stylu – mówi szef LucasArts, Daryl Rdriguez. Właśnie ochrzcił nowe MMO mianem najgorzej skrywanej tajemnicy w historii rynku gier.

23:21
   

Właśnie oficjalnie zapowiedział odsłonę nowego MMO. Mówi, że studio BioWare było jedynym oczywistym partnerem w kwestii podjęcia się tego projektu.

23:22
   

Scenopisarskie doświadczenie BioWare oraz umiejętności Electronic Arts w rozpowszechnianiu gier na wielką skalę były dla nas kluczowym elementem.

23:22
   

Ray Muzyka (dyrektor generalny) i Greg Zeschuk (prezes) firmy BioWare właśnie pojawili się na scenie.

23:23
   

Społeczność BioWare długo czekała na odsłonę tej gry.

Tak, to prawda.

23:24
   

W odpowiedzi na spekulacje dot. KotOR 3, mówią, iż ich nowe dzieło to o wiele więcej niż „3” – To 3, 4, 5, 6, …, 9 – Jest tak obszerne.

23:24
   

To cała galaktyka. Galaktyka Gwiezdnych Wojen.

23:25
   

Modyfikacje, walka, fabuła. Treść nadaje znaczenie naszym poczynaniom. To MMO przeniesie nas na wyższy poziom rozrywki multiplayer.

23:25
   

To był Ray, teraz Greg – mówi o tym by wskrzesić wielkie zjawisko jakim są GW.

23:25
   

Na razie nie zaserwują gameplay’a. Chcą wszystko zapiąć na ostatni guzik zanim go pokażą. Jest też RvR – właśnie dodał.

23:26
   

Mówi, że zamierzają stworzyć taką grę, gdzie każdy styl rozgrywki w MMO będzie miał swoje miejsce. (casual, hardcore itp.)

23:26
   

Teraz mówi o towarzyszach gracza występujących w SW:TOR

23:26
   

Wymienia: Chewbacca, Luke, R2D2 etc. Dodaje, iż właśnie kompani w TOR będą swoistym pryzmatem, przez który gracz będzie mógł podziwiać świat GW.

23:27
   

Można ich kontrolować, wymieniać i okażą się niezwykle pomocni.

23:27
   

KotOR 2 jest , można by rzec przytłaczany przez nasze nowe MMO. To mały karzełek w porównaniu do tego kolosa.

23:27
   

Kolejny filmik na pobudzenie apetytu.

23:28
   

Tysiące lat przed narodzinami Darth Vader’a…

23:30
   

Potężny statek krążący nad jakąś planetą. Kryształ unoszący się przed kobietą. Niesamowity port kosmiczny, gdzieś na pustyni. Sith miażdży strażnikowi – droidowi szyję i dostaje się do portu. W dłoni dzierży połyskujący na czerwono miecz świetlny. Kobieta – Jedi, którą stronę mocy wybierze… Muzyka z Gwiezdnych Wojen.

23:30
   

Mam gęsią skórkę – wyglądało bosko.

23:30
   

Na scenie James Ohlen – creative direktor z BioWare.

23:31
   

Ta gra to najbardziej fascynujący i wymagający projekt, przy którym miał okazję pracować. Dochodzi do wniosku, że to jest pierwsze MMO napędzane tak naprawdę fabułą. Setki lat przed wydarzeniami mającymi miejsce w filmie. Daje to możliwość kreowania własnej historii w galaktyce.

23:32
   

Akcja ma się rozgrywać 300 lat po wydarzeniach znanych z KotOR. Powstaje nowe Imperium Sithów .

23:32
   

Będziemy mieli do dyspozycji dwie frakcje – Republika oraz Imperium Sithów, każda z własnym głownym wątkiem fabularnym.

23:33
   

Wszystkie rzeczy pokazywane teraz na ekranie można już znaleźć na oficjalnej stronie SW:TOR

23:33
   

Gracze będą musieli dokonywać wielu trudnych wyborów – dobro, zło, czasem również takich nieprzewidywalnych.

23:34
   

Towarzysze będą odgrywali istotną rolę w rozgrywce.

23:34
   

Wydaje się, iż nowa gra będzie oferować wręcz niepowtarzalne przeżycia.

23:34
   

Jeff Dobson – dyrektor artystyczny, na scenie.

23:35
   

To najbardziej ambitny projekt w mojej karierze – mówi.

23:36
   

Chcą aby nowe dzieło było czymś zupełnie wyjątkowym, w odniesieniu do stylu, kreacji artystycznej i wizualizacji. Pokazują screenshot’y.

23:36
   

Ogólniki na temat koncepcji świata GW i roli Sithów.

23:37
   

Wszystko co związane z grą zaczyna swoją egzystencję jako concept art. – krzesła etc.

23:37
   

Chcą, żeby wizualnie wyglądało to tak jakby po prostu ożywiono same concept arty.

23:38
   

Nikt nie chce być tylko postacią w grze. Jeżeli jesteś silny – masz szerokie ramiona i mocno zarysowaną szczękę. Chcą stworzyć wizerunek swoistej egzystencji w świecie SW:TOR

23:39
   

Mówi, iż gra ma trafić do szerokiej gamy graczy o zróżnicowanych konfiguracjach sprzętowych.

23:39
   

Od średniej klasy komputery, po sprzęt High-End’owy.

23:39
   

Jeszcze daleka droga przed nami, jednak wszystkie prezentowane screen’y są bezpośrednio z gry.

23:39
   

Wreszcie gameplay.

23:40
   

Wow…

23:42
   

Trzy lub cztery różne miasta i bazy, postacie z mieczami świetlnymi, walczące potwory, ruch „uliczny” w powietrzu, wspaniałe lokacje, walka przy użyciu mocy, elementy sztuk walki, mężczyźni i kobiety, Jedi oraz Sith’owie. Będąc szczerym to wygląda świetnie.

23:42
   

System PvP oraz raidy – potwierdzone.

23:43
   

Greg: Wierzymy, iż ta gra będzie naprawdę czymś wyjątkowym. Nie chcą podać daty wydania.

23:43
   

Szef LucasArts mówi o tym jak bardzo cieszą się ze współpracy z EA oraz BioWare.

23:43
   

Przyszedł czas na pytania i odpowiedzi.

23:44
   

Pytanie: Czy to co widzieliśmy to wersja Pre-Alpha?

Odp.: Tak, jeszcze gorąca, specjalnie dla prasy – jeszcze jest wiele do zrobienia.

23:44
   

Ray nie chce powiedzieć jak długo trwają prace nad grą. Chcemy mieć pewność, że dostarczymy graczom wspaniałe i niezapomniane wrażenia.

23:45
   

Na pytanie dotyczące wersji na konsole odpowiedź brzmiała: Dzisiaj rozpatrujemy tylko wersję na PC.

23:46
   

Na razie jesteśmy mniej zainteresowani datą wydania, bardziej zależy nam na zrobieniu naprawdę dobrej gry.

23:46
   

Greg powiedział, iż w grze będą dostępne klasy do wyboru.

23:46
   

Ktoś wspomniał o Star War Galaxies. Na razie koncentrujemy się tylko i wyłącznie na SW:TOR MMO.

23:47
   

P: Czy będzie beta?

O: Tak, na jakimś etapie – na pewno.

23:48
   

Wypowiedź Ray’a dotycząca klas postaci: Jeżeli coś dało się zrobić w filmie, będzie to również możliwe w grze.

23:48
   

Pokazują znów trailer z gameplay’em.

23:50
   

Nazwany – przedprodukcyjnym materiałem filmowym prezentującym rozgrywkę. Bardzo kreskówkowy styl. Wiele efektów, połyskujące miecze świetlne i inne atrakcyjne elementy dynamicznego oświetlenia. Dużo różnych skilli, Sith władający płomieniami, zdolności rażenia piorunami etc.

23:51
   

To tyle, teraz czas na wywiady i całą resztę. Dziękuję za uwagę.

Offline

 

#3 2008-10-29 23:13:23

DarthVader

Administrator

Zarejestrowany: 2008-10-28
Posty: 47
Punktów :   
WWW

Re: Star Wars The Old Republic - krotki opis

Lucas zafascynowany The Old Republic  Rynek MMO to w tej chwili target wielu dużych firm, chcących uszczknąć kawałek tego gigantycznego tortu, który aż ugina się od stosów przykrywających go dolarów. Nie inaczej jest z LucasArts, które po wcześniejszej porażce, do spółki z BioWare szykuje już drugie swoje podejście do tego typu gier.
Serwis EuroGamer przeprowadził ostatnio wywiad z Tomem Nicholsem, producentem Star Wars: The Old Republic (o którego oficjalnej zapowiedzi informowaliśmy Was niedawno). Pracownik LucasArts dużo mówił o tym, jakie jest nastawienie samego twórcy Gwiezdnych Wojen, wobec tego interesującego projektu.

Pokazaliśmy mu (Lucasowi - przyp. red.) styl w jakim utrzymana będzie gra, rozmawialiśmy o tym, jak opowieść jest skonstruowana i zaprezentowaliśmy mu kilka przykładów opowiadał Nichols. Jest tym bardzo podekscytowany. Wie jak ważny dla LucasArts jest ten projekt i że reprezentuje nasze ponowne wejście w świat MMO kontynuował producent gry. Zauważył on również, że George Lucas jest bardzo entuzjastycznie nastawiony do Starej Republiki, gdyż zawsze był wielkim fanem Star Wars: Galaxies, które jednak na dłuższą metę nie wypaliło. Choć podobno syn sławnego reżysera wciąż gra w ten tytuł.

Jak każdy duży MMO, również i SW: The Old Republic postrzegany jest jako potencjalny konkurent dla Blizzard oraz ichniego World of Warcraft. Jak na najpopularniejszą grę tego typu zapatruje się sam Lucas? Cóż - nijak, bowiem według słów Nicholsa nigdy nawet w WoW-a nie grał.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl