Forum poświęcone Star Wars The Old Republic oraz wszystkim innym rzeczom zwiazanym ze Star Wars !
Administrator
Wydarzenia przedstawione w grze osadzone zostały w Złotych Latach Republiki – ponad 4000 lat przed tymi z pierwszego filmy Gwiezdne Wojny, gdy rycerzy Jedi oraz Sith było tysiące.
W Galaktyce nie przeminęły jeszcze ostatnie echa konfliktu z Mrocznymi Władcami, gdy rozpoczęła się walka pomiędzy Jedi i Sith.
W tej sytuacji, każdy twój ruch może zadecydować o przebiegu wielkiej galaktycznej wojny – i twojej przyszłości jako Jedi.
Plusy gry:
* Oszołamiająca, pełna nieustającej akcji gra RPG
* Twoja drużyna może składająca się nawet z 3 postaci różnych ras: ludzi, droidów, Twi’lek’ów, Wookiee’ch i innych
* Dodatkowe mini-gry takie jak wyścigi śigaczy czy obsługa wieżyczki strzelniczej
* Podróż przez dziesięć różnych światów (w tym kilka zupełnie nowych)
* Wiele znanych miejsc: Tatooine, Korriban, Akademia Jedi na Dantooine czy Kashyyyk – świat Wookiee’ch
* W wersji na konsole Xbox ukaże się jesienią tego roku, a na PC na początku 2003 roku.
Offline
Administrator
Relacja z pierwszej części konferencji na temat gry MMORPG Star Wars The Old Republic
23:19
Pokazują filmik i właśnie zaprezentowali logo. Mówią o historii gier związanych ze światem Gwiezdnych Wojen. Kierownicy BioWare na ekranie.
23:20
Mówią o KotOR i KotOR 2
23:20
Prezentacja zmontowanego gameplay’a z w/w gier.
23:21
Mamy nadzieje powrócić do Knights of the Old Republik w wielkim stylu – mówi szef LucasArts, Daryl Rdriguez. Właśnie ochrzcił nowe MMO mianem najgorzej skrywanej tajemnicy w historii rynku gier.
23:21
Właśnie oficjalnie zapowiedział odsłonę nowego MMO. Mówi, że studio BioWare było jedynym oczywistym partnerem w kwestii podjęcia się tego projektu.
23:22
Scenopisarskie doświadczenie BioWare oraz umiejętności Electronic Arts w rozpowszechnianiu gier na wielką skalę były dla nas kluczowym elementem.
23:22
Ray Muzyka (dyrektor generalny) i Greg Zeschuk (prezes) firmy BioWare właśnie pojawili się na scenie.
23:23
Społeczność BioWare długo czekała na odsłonę tej gry.
Tak, to prawda.
23:24
W odpowiedzi na spekulacje dot. KotOR 3, mówią, iż ich nowe dzieło to o wiele więcej niż „3” – To 3, 4, 5, 6, …, 9 – Jest tak obszerne.
23:24
To cała galaktyka. Galaktyka Gwiezdnych Wojen.
23:25
Modyfikacje, walka, fabuła. Treść nadaje znaczenie naszym poczynaniom. To MMO przeniesie nas na wyższy poziom rozrywki multiplayer.
23:25
To był Ray, teraz Greg – mówi o tym by wskrzesić wielkie zjawisko jakim są GW.
23:25
Na razie nie zaserwują gameplay’a. Chcą wszystko zapiąć na ostatni guzik zanim go pokażą. Jest też RvR – właśnie dodał.
23:26
Mówi, że zamierzają stworzyć taką grę, gdzie każdy styl rozgrywki w MMO będzie miał swoje miejsce. (casual, hardcore itp.)
23:26
Teraz mówi o towarzyszach gracza występujących w SW:TOR
23:26
Wymienia: Chewbacca, Luke, R2D2 etc. Dodaje, iż właśnie kompani w TOR będą swoistym pryzmatem, przez który gracz będzie mógł podziwiać świat GW.
23:27
Można ich kontrolować, wymieniać i okażą się niezwykle pomocni.
23:27
KotOR 2 jest , można by rzec przytłaczany przez nasze nowe MMO. To mały karzełek w porównaniu do tego kolosa.
23:27
Kolejny filmik na pobudzenie apetytu.
23:28
Tysiące lat przed narodzinami Darth Vader’a…
23:30
Potężny statek krążący nad jakąś planetą. Kryształ unoszący się przed kobietą. Niesamowity port kosmiczny, gdzieś na pustyni. Sith miażdży strażnikowi – droidowi szyję i dostaje się do portu. W dłoni dzierży połyskujący na czerwono miecz świetlny. Kobieta – Jedi, którą stronę mocy wybierze… Muzyka z Gwiezdnych Wojen.
23:30
Mam gęsią skórkę – wyglądało bosko.
23:30
Na scenie James Ohlen – creative direktor z BioWare.
23:31
Ta gra to najbardziej fascynujący i wymagający projekt, przy którym miał okazję pracować. Dochodzi do wniosku, że to jest pierwsze MMO napędzane tak naprawdę fabułą. Setki lat przed wydarzeniami mającymi miejsce w filmie. Daje to możliwość kreowania własnej historii w galaktyce.
23:32
Akcja ma się rozgrywać 300 lat po wydarzeniach znanych z KotOR. Powstaje nowe Imperium Sithów .
23:32
Będziemy mieli do dyspozycji dwie frakcje – Republika oraz Imperium Sithów, każda z własnym głownym wątkiem fabularnym.
23:33
Wszystkie rzeczy pokazywane teraz na ekranie można już znaleźć na oficjalnej stronie SW:TOR
23:33
Gracze będą musieli dokonywać wielu trudnych wyborów – dobro, zło, czasem również takich nieprzewidywalnych.
23:34
Towarzysze będą odgrywali istotną rolę w rozgrywce.
23:34
Wydaje się, iż nowa gra będzie oferować wręcz niepowtarzalne przeżycia.
23:34
Jeff Dobson – dyrektor artystyczny, na scenie.
23:35
To najbardziej ambitny projekt w mojej karierze – mówi.
23:36
Chcą aby nowe dzieło było czymś zupełnie wyjątkowym, w odniesieniu do stylu, kreacji artystycznej i wizualizacji. Pokazują screenshot’y.
23:36
Ogólniki na temat koncepcji świata GW i roli Sithów.
23:37
Wszystko co związane z grą zaczyna swoją egzystencję jako concept art. – krzesła etc.
23:37
Chcą, żeby wizualnie wyglądało to tak jakby po prostu ożywiono same concept arty.
23:38
Nikt nie chce być tylko postacią w grze. Jeżeli jesteś silny – masz szerokie ramiona i mocno zarysowaną szczękę. Chcą stworzyć wizerunek swoistej egzystencji w świecie SW:TOR
23:39
Mówi, iż gra ma trafić do szerokiej gamy graczy o zróżnicowanych konfiguracjach sprzętowych.
23:39
Od średniej klasy komputery, po sprzęt High-End’owy.
23:39
Jeszcze daleka droga przed nami, jednak wszystkie prezentowane screen’y są bezpośrednio z gry.
23:39
Wreszcie gameplay.
23:40
Wow…
23:42
Trzy lub cztery różne miasta i bazy, postacie z mieczami świetlnymi, walczące potwory, ruch „uliczny” w powietrzu, wspaniałe lokacje, walka przy użyciu mocy, elementy sztuk walki, mężczyźni i kobiety, Jedi oraz Sith’owie. Będąc szczerym to wygląda świetnie.
23:42
System PvP oraz raidy – potwierdzone.
23:43
Greg: Wierzymy, iż ta gra będzie naprawdę czymś wyjątkowym. Nie chcą podać daty wydania.
23:43
Szef LucasArts mówi o tym jak bardzo cieszą się ze współpracy z EA oraz BioWare.
23:43
Przyszedł czas na pytania i odpowiedzi.
23:44
Pytanie: Czy to co widzieliśmy to wersja Pre-Alpha?
Odp.: Tak, jeszcze gorąca, specjalnie dla prasy – jeszcze jest wiele do zrobienia.
23:44
Ray nie chce powiedzieć jak długo trwają prace nad grą. Chcemy mieć pewność, że dostarczymy graczom wspaniałe i niezapomniane wrażenia.
23:45
Na pytanie dotyczące wersji na konsole odpowiedź brzmiała: Dzisiaj rozpatrujemy tylko wersję na PC.
23:46
Na razie jesteśmy mniej zainteresowani datą wydania, bardziej zależy nam na zrobieniu naprawdę dobrej gry.
23:46
Greg powiedział, iż w grze będą dostępne klasy do wyboru.
23:46
Ktoś wspomniał o Star War Galaxies. Na razie koncentrujemy się tylko i wyłącznie na SW:TOR MMO.
23:47
P: Czy będzie beta?
O: Tak, na jakimś etapie – na pewno.
23:48
Wypowiedź Ray’a dotycząca klas postaci: Jeżeli coś dało się zrobić w filmie, będzie to również możliwe w grze.
23:48
Pokazują znów trailer z gameplay’em.
23:50
Nazwany – przedprodukcyjnym materiałem filmowym prezentującym rozgrywkę. Bardzo kreskówkowy styl. Wiele efektów, połyskujące miecze świetlne i inne atrakcyjne elementy dynamicznego oświetlenia. Dużo różnych skilli, Sith władający płomieniami, zdolności rażenia piorunami etc.
23:51
To tyle, teraz czas na wywiady i całą resztę. Dziękuję za uwagę.
Offline
Administrator
Lucas zafascynowany The Old Republic Rynek MMO to w tej chwili target wielu dużych firm, chcących uszczknąć kawałek tego gigantycznego tortu, który aż ugina się od stosów przykrywających go dolarów. Nie inaczej jest z LucasArts, które po wcześniejszej porażce, do spółki z BioWare szykuje już drugie swoje podejście do tego typu gier.
Serwis EuroGamer przeprowadził ostatnio wywiad z Tomem Nicholsem, producentem Star Wars: The Old Republic (o którego oficjalnej zapowiedzi informowaliśmy Was niedawno). Pracownik LucasArts dużo mówił o tym, jakie jest nastawienie samego twórcy Gwiezdnych Wojen, wobec tego interesującego projektu.
Pokazaliśmy mu (Lucasowi - przyp. red.) styl w jakim utrzymana będzie gra, rozmawialiśmy o tym, jak opowieść jest skonstruowana i zaprezentowaliśmy mu kilka przykładów opowiadał Nichols. Jest tym bardzo podekscytowany. Wie jak ważny dla LucasArts jest ten projekt i że reprezentuje nasze ponowne wejście w świat MMO kontynuował producent gry. Zauważył on również, że George Lucas jest bardzo entuzjastycznie nastawiony do Starej Republiki, gdyż zawsze był wielkim fanem Star Wars: Galaxies, które jednak na dłuższą metę nie wypaliło. Choć podobno syn sławnego reżysera wciąż gra w ten tytuł.
Jak każdy duży MMO, również i SW: The Old Republic postrzegany jest jako potencjalny konkurent dla Blizzard oraz ichniego World of Warcraft. Jak na najpopularniejszą grę tego typu zapatruje się sam Lucas? Cóż - nijak, bowiem według słów Nicholsa nigdy nawet w WoW-a nie grał.
Offline